Login

Informacje

Zamówienia realizujemy na terenie całej Polski. Przy realizacji zamówień współpracujemy z Pocztą Polską. Zapewnia to naszym klientom terminowość i rzetelność. Towar wysyłamy przesyłkami ekonomicznymi i priorytetowymi. Klient wybiera dowolną formę płatności w momencie składania zamówienia. Jeżeli zatem, wybierze płatność przelewem, oczekiwać będziemy na pojawienie się pieniędzy na rachunku bankowym:


Sposoby dostarczenia:

♦ U kuriera
♦ W punkcie odbioru


Sposoby płatności:

♦ Przelew
♦ W punkcie odbioru
  1. Najważniejsze funkcje systemu zamawiania zdjęć on-line - przez przeglądarkę internetową

    • prosta rejestracja Państwa danych w systemie
    • możliwość wyboru i przesłania do 2000 zdjęć jednocześnie
    • podgląd przed zamówieniem czy proporcje zdjęcia pasują do proporcji wybranego papieru, program pokaże czy zdjęcie zostanie przycięte
    • opcja kadrowania zdjęć w proporcjach do wybranego formatu zdjęcia
    • opcje korekcji zdjęcia: jasność, kontrast, sepia, czarno-białe
    • tworzenie kopii zdjęcia, możliwość zamówienia tego samego zdjęcia w różnych formatach
    • wybór opcji całego zdjęcia, wypełnionego papieru oraz białej ramki
    • informacja o jakości zdjęcia

    gdzie szukać dodatkowych opcji:


  2. W jaki sposób powinny być zapisane zdjęcia nadsyłane przez internet?

  3. Zdjęcia powinny być zapisane w formacie JPG. Jeśli skorzystają Państwo z programu , który można zainstalować na swoim komputerze mają Państwo dodatkowo możliwość przesłania plików TIFF. Zdjęcia z rozrzerzeniem PNG (często np. z telefonów komórkowych można przesłać lub przez

  4. Czy stosowana jest automatyczna korekcja kolorów i kontrastu/brak jakiejkolwiek korekcji?

  5. Zdjęcia są poddawane "ręcznej" korekcji o ile tego wymaga jakość zdjęcia lub autokorekcji, wówczas program eksportujący zdjęcia do naświetlenia optymalizuje jakość zdjęcia na podstawie danych technicznych zdjęcia z exif-a. Na życzenie klienta wszelka korekcja może zostać pominięta.

  6. Wyjaśnienie opcji całe zdjęcie / wypełniony papier / biała ramka

  7. Nowsze aparaty fotograficzne oraz telefony komórkowe a wraz z nimi wszelkiego rodzaju aplikacje graficzne dają możliwość realizacji praktycznie dowolnych kadrów, kwadraty, panoramy, proporcje 10x18, 9:16, 2:3, 4:3, 5:4 oraz po prostu dowolne :)

    Dlatego gdy proporcje wymarzonego ujęcia nie pasują do tych, które występują na papierze musimy skorzystać z jednego z poniższych rozwiązań:

    1. opcja WYPEŁNIONY PAPIER - zdjęcie wypełnia całą kartkę, jednak góra i dół zdjęcia mogą zostać obcięte, co w przypadku ciasnego kadru spowoduje utratę istotnych części zdjęcia

    2. opcja CAŁE ZDJĘCIE - na zdjęciu jest cały kadr fotografii - żaden element nie jest obcięty, ale po bokach lub z góry i z dołu pozostaną białe paski jako uzupełnienie kadru (uwaga! - białe paski nie spełniają funkcji białej ramki wokół zdjęcia

    3. opcja BIAŁA RAMKA - w obu powyższych opcjach możemy na zdjęcie nałożyć białą ramkę, standardowo ma ona 4mm

    4. opcja BIAŁA RAMKA i CAŁE ZJĘCIE jednocześnie oznacza, że zdjęcie nie zostanie przycięte w ogóle jednak ramka będzie szersza z dwóch stron (o szerokość białych pasków)

    5. jest możliwość naświetlenia zdjęcia dokładnie wg przygotowanych rozmiarów
      - opcja NO RESIZE () - prosimy o napisanie informacji w polu uwagi

  8. W jaki sposób zdjęcia zamówione przez internet są wysyłane do klienta?

  9. Szczegóły dotyczące wysyłki zdjęć

  10. Czy jest ograniczenie co do wielkości wysyłanych plików?

  11. Wielkość plików wysyłanych przez przeglądarkę internetową lub z program jest ograniczona systemowo do 30Mb.
    Wysyłając zdjęcie przez stronę internetową nie ma ograniczenia wielkości wysyłanych plików.

  12. Jaki jest termin realizacji zleceń przesłanych przez internet?

  13. Większość zamówień staramy się realizować w tym samym dniu lub najpóźniej jednak na drugi dzień roboczy.
    Dłuższy czas realizacji może dotyczyć zamówień z podklejeniem zdjęć na piankę,
    fotoobrazów, wywołania filmów czarno-białych.

    Po otrzymaniu zdjęć wysyłanych przez stronę www klient otrzymuje informację mailem o przyjęciu zdjęć do realizacji, a po wykonaniu informację, że zdjęcia są do odebrania w zakładzie lub zostały wysłane w zależności od zamówienia.

  14. W jaki sposób należy zapłacić za nadesłane zdjęcia?

  15. Po otrzymaniu zdjęć na Państwa mail zostaje wysłany link z systemu płatności Przelewy24. Dzięki temu za zdjęcia płacicie Państwo kartą płatniczą lub przelewem.

  16. Czy w Pracowni można płacić kartami płatniczymi lub płatnością BLIK?

  17. Tak.

  18. W jakiej rozdzielczości najlepiej nadsyłać zdjęcia?

  19. Dokładne wymiary zdjęć są podane na stronie, ale to nie oznacza konieczności przerobienia wszystkich zdjęć na konkretny wymiar!!! Zdjęcia z aparatu cyfrowego należy nadsyłać w tak jak zostały zapisane, a maszyna dopasuje zdjęcia na żądany wymiar. Proszę pamiętać jednak o informacji zawartej w punkcie 3.

  20. Czy można przesłać zdjęcia mailem jako załączniki?

  21. Tak, można, jeśli korzystają Państwo z tej formy wysyłki zdjęć prosimy wysłać zdjęcia w postaci załączników, w większości programów pocztowych wystarczy kliknąć na ikonkę spinacza. Prosimy o nie przesyłanie zdjęć wklejonych w treść maila.

    Prosimy pamiątać, że aparaty cyfrowe oraz telefony komórkowe generują coraz większe pliki, to powoduje, że wysyłka już kliku zdjęć mailem nie zawsze dociera do adresata.

    Zalecamy do skorzystania z

  22. Czy zamówione przez internet zdjęcia można odebrać osobiście w Pracowni?

  23. Tak, zapraszamy od poniedziałku (9-19) do soboty (10-14).

  24. Czy nadesłanie zdjęcia w rozmiarze większym niż wymagany na dany format wpłynie na lepszą jakość zdjęcia?

  25. Nie ma potrzeby nadsyłania większych plików, nie wpłynie to na poprawę jakości zdjęcia.

  26. Chcę zamówić format zdjęcia nie występujący na liście przy przy składaniu zamówienia, co wtedy zrobić?

  27. Proszę o wybranie formatu "najbliższego" żądanemu i wpisaniu w polu "uwagi" rozmiar zdjęcia.