Regulamin
Regulamin - niniejszy regulamin
Wykonawca - FOTO BRAVO SPÓŁKA Z O.O., Ul. Racławicka 2/9, 80-406 Gdańsk, NIP: 9521861212, e-mail:
Produkty - rzeczy wykonywane przez Wykonawce, zazwyczaj z wykorzystaniem zdjec dostarczonych przez Klienta, takie jak odbitki zdjec, zdjecia identyfikacyjne, zdjecia albumowe, indeksy zdjec, albumy ze zdjeciami, foroprezenty, plyty CD lub DVD z nagranymi zdjeciami lub innymi danymi.
Program - program komputerowy, udostepniany przez Wykonawce, sluzacy do przyjmowania Zlecen od Klientów
Klient - zamawiajacy u Wykonawcy wykonanie Produktów
Zlecenie - zamówienie wykonania Produktów przygotowane przez Klienta w Programie, skladajace sie z plików zawierajacych zdjecia Klienta oraz informacji okreslajacych sposób wykonania.
Dostarczyciel - dostarczajacy Produkty Klientowi
Postanowienia ogólne
Zlecenia przyjmowane i realizowane sa na warunkach opisanych w Regulaminie.Zlozenie Zlecenia jest równoznaczne z uznaniem oraz zaakceptowaniem Regulaminu.Wszelkie zmiany warunków przyjmowania i realizacji Zlecen wymagaja - pod rygorem niewaznosci - pisemnego uzgodnienia pomiedzy Klientem a Wykonawca, przed zlozeniem Zlecenia.
Prawa autorskie
Klient jest zobowiazany zadbac o to by Zlecenia przesylane do Wykonawcy zawieraly jedynie takie zdjecia do których ma On prawa autorskie.Jezeli wykonane przez Wykonawce Zlecenie naruszy prawa autorskie osób trzecich, cala odpowiedzialnosc za to ponosi Klient. Jest On w takim wypadku zobowiazany do przejecia na Siebie wszelkich roszczen osób trzecich oraz do zwrotu ewntualnych kosztów poniesionych przez Wykonawce w zwiazku z dochodzeniem prawnym.Kategorycznie zabronione jest skladanie Zlecen zawierajacych zdjecia o charakterze bezprawnym, naruszajacych w jakikolwiek sposób obowiazujace prawo, wzywajacych do nienawisci rasowej, etnicznej, wyznaniowej, zawierajacych tresci pornograficzne, pochwalajacych faszyzm, nazizm, komunizm, propagujacych przemoc, obrazajacych uczucia religijne, naruszajacych prawa innych osób, rozpowszechniajacych wizerunek osób, które nie wyrazily zgody na rozpowszechnianie wizerunku.
Ceny
Ceny pokazywane w Programie zawieraja podatek VAT i podawane sa w zlotych polskich.Cena wiazaca jest cena podana w Programie w chwili skladania Zlecenia.Wykonawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach oferowanych Produktów, w cenach przesylek itd. oraz przeprowadzania i odwolywania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.
Przetwarzanie danych osobowych
Wpisujac swoje dane osobowe w Programie i przesylajac Zlecenie do Wykonawcy Klient wyraza zgode na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie tych danych dla potrzeb realizacji Zlecenia. W szczególnosci jest to zgoda na kontaktowanie sie Wykonawcy z Klientem, przesylanie informacji o stanie realizacji Zlecenia oraz przesylanie informacji handlowych i marketingowych.Wykonawca zobowiazuje sie do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych.Wykonawca dolozy wszelkich staran, aby zapewnic skuteczna ochrone prywatnosci Klientów, nie bierze jednak odpowiedzialnosci za zdarzenia losowe lub wynikajace z umyslnych ingerencji osób trzecich.
Szczególowe warunki realizacji Zlecen
Sprzedawca wystawia dokumenty sprzedazy - paragony fiskalne i faktury VAT.W przypadku zadania faktury VAT klient jest zobowiazany podac NIP i wszystkie inne potrzebne informacje. Skladajac takie Zlecenie Klient upowaznia Wykonawce do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
Warunki dostawy
Zamówione Produkty zostana dostarczone do Klienta w sposób jaki wybral On przy skladaniu Zlecenia w Programie. Klient moze odebrac Produkty bezposrednio w kiosku, w jedym z punktów odbioru Wytwórcy lub Produkty moga zostac dostarczone do Klienta przez poczte lub firme kurierska.Wytwórca zastrzega sobie prawo do udostepnienia tylko niektórych sposobów odbioru lub dostarczania Zlecen.Odbiór Produktów bezposrednio w kiosku nalezacym do Wytwórcy jest mozliwy tylko wtedy, gdy kiosk wyposazony jest w urzadzenia konieczne do wykonania Produktów (drukarka zdjeciowa, naped umozliwiajacy zapis danych na CD lub DVD itp.) i Klient wybierze dla swojego Zlecenia termin wykonania [nazwa terminu np. "Natychmiastowy"].Koszty dostarczania Produktów poprzez poczte lub firme kurierska ponosi Klient. Program podaje orientacyjne koszty dostarczenia dotyczace typowych przesylek. W przypadku wiekszych Zlecen Wykonawca zastrzega sobie prawo do dostarczenia ich w kilku przesylkach, po uprzednim uzgodnieniu takiej wysylki z Klientem. Zwiekszone na skutek tego koszty przesylki pokrywane sa przez Klienta.Produkty dostarczane sa na adres podany przy skladaniu Zlecenia.Nie wysylamy zlecen poza terytorium Polski.W przypadku odbioru Produktów we wskazanym punkcie Wykonawcy Klient powinien byc przygotowany na okazanie dowodu tozsamosci, wydruku potwierdzenia zlozenia Zlecenia lub co najmniej podanie jego numeru i daty.
Sposoby zaplaty
Klient moze wybrac preferowany sposób zaplaty za Zlecenie w Programie.W ogólnym przypadku zaplaty za Produkty mozna dokonac gotówka w kiosku, przedplacona karta czipowa w kiosku, przelewem elektronicznym lub karta kretytowa poprzez serwis PAYU, u kasjera przy odbiorze Zlecenia w jedym z punktów Wytwórcy oraz przy odbiorze u pracownika poczty lub kuriera.Wytwórca zastrzega sobie prawo do udostepnienia tylko niektórych sposobów zaplaty za Zlecenia.Zaplata gotówka lub przedplacona karta czipowa w kiosku mozliwa jest tylko wtedy, gdy kiosk wyposazony jest w urzadzenia do przyjmowania monet lub banknotów lub czytnik kart czipowych.Zaplata za Produkty przy odbiorze u pracownika poczty lub kuriera wiaze sie z koniecznioscia doliczenia doplaty "za pobranie". W programie pokazywana jest orientacyjna wartosc tej doplaty. W przypadku gdy rzeczywista wartosc doplaty za pobranie przekroczy wartosc podana przez program Wytwórca skontaktuje sie z Klientem w celu uzyskania akceptacji dla nowej wartosci doplaty.
Zasady dokonywania platnosci przez Klientów za posrednictwem Systemu PAYU
Platnosci za posrednictwem Systemu PAYU moga dokonywac wylacznie osoby uprawnione do poslugiwania sie danym instrumentem, w oparciu o który nastepuje realizacja platnosci, w szczególnosci dana karta platnicza moze poslugiwac sie wylacznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przypadki naduzyc beda zglaszane bezposrednio do wlasciwych wydzialów Policji.Wytwórca w swoim Programie udostepnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza sa automatycznie przekazywane do Partnera Systemu PAYU za posrednictwem Systemu PAYU. Przez Partnera Systemu PAYU rozumie sie tu [Nazwa firmy]Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w Programie Wytwórcy i wybraniu formy platnosci za posrednictwem Systemu PAYU, jest automatycznie przekierowywany odpowiednio: w przypadku platnosci dokonywanych przy uzyciu karty platniczej - na strone internetowa Partnera Systemu PAYU bedacego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym, w przypadku platnosci w drodze przelewu internetowego - na strone internetowa Partnera Systemu PAYU bedacego bankiem, a w przypadku platnosci w drodze przelewu tradycyjnego - na strone internetowa Serwisu PAYU.W celu dokonania platnosci Klient powinien potwierdzic dokonanie platnosci na stronach internetowych odpowiedniego Partnera Systemu PAYU zgodnie z zasadami okreslonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu platnosci udostepnionym na tych stornach i automatycznie uzupelnionym przez System PAYU, platnosc moze nie zostac zrealizowana.
Czas realizacji Zlecenia
Czas realizacji Zlecenia wynika z terminu wybranego przez Klienta w Programie podczas tworzenia Zlecenia.W Programie pokazywana jest informacja o szacowanym czasie realizacji Zlecenia. Czas realizacji jest czasem uplywajacym od rozpoczecia procedury realizacji do chwili przekazania Produktów do odbioru. Nie obejmuje czasu potrzebnego na dostarczenie Produktów do klienta za pomoca np. przesylki pocztowej.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialnosci za wydluzony czas dostawy zawiniony przez poczte lub firme kurierska;Przy zleceniach o wartosci powyzej [wartosc Zlecenia np "100zl"] i sposobie zaplaty poprzez platnosc internetowa za moment rozpoczecia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje sie moment otrzymania potwierdzenia o dokonaniu przelewu.Przy wszystkich innych Zleceniach za moment rozpoczecia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje sie moment przeslania Zlecenia do Wytwórcy.W przypadku wystapienia watpliwosci dotyczacych Zlecenia lub okolicznosci uniemozliwiajacych calkowita lub czesciowa realizacje zlozonego Zlecenia, Wykonawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji. O zaistnialej sytuacji zobowiazuje sie niezwlocznie powiadomic Klienta. W takim przypadku za moment rozpoczecia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje sie moment wyjasnienia wszystkich watpliwosci.Przez przekazanie Produktów do odbioru rozumie sie wyslanie zamówionych Produktów poczta, badz dostarczenie ich do punktu w którym Klient odbierze je osobiscie.
Przechowywanie Zlecen i Produktów
Wykonawca zastrzega sobie prawo do przechowywania Zlecen Klientów przez pewien czas po ich zlozeniu i wykonaniu, glównie w celu wyjasnienia ewentualnych reklamacji.Zlecenia przechowywane sa przez Wykonawce przez 3 miesiace od daty ich zlozenia. Po tym czasie wszystkie informacje o Zleceniu oraz pliki ze zdjeciami Klienta zawarte w Zleceniu zostana skasowane.Produkty, które nie zostaly odebrane przez Klienta lub których mimo usilnych staran nie udalo sie dostarczyc do Klienta beda przechowywame przez Wykonawce przez 3 miesiace od daty zlozenia Zlecenia. Po tym czasie nie podlegaja obowiazkowi ich dalszego przechowywania.
Reklamacje
Podstawa do reklamacji moga byc jedynie wady techniczne powstale przy wykonywaniu Produktu Sprzedawca dolozy staran, aby odwzorowanie barw na zdjeciach Klienta bylo jak najbardziej naturalne. Nie moze jednak gwarantowac, ze barwy te beda w 100% zgodne z barwami wyswietlanymi na ekranie komputera lub kiosku. W zwiazku z tym reklamacje odwzorowania barw wynikajace z gustu i upodoban Klienta nie beda uwzgledniane.Wady wynikajace ze zlej jakosci zdjec w plikach dostarczonych w Zleceniu lub ich zbyt malej rozdzielczosci nie podlegaja reklamacji.W przypadku przesylek pocztowych, jesli opakowanie jest uszkodzone, nalezy w obecnosci pracownika poczty sporzadzic protokól szkody nie przyjmujac przesylki. Przyjecie przesylki przez Klienta oznacza brak zastrzezen co do transportu.W momencie odbioru Produktów Klient powinien sprawdzic, czy ilosc i rodzaj dostarczonych Produktów zgadza sie z jego Zleceniem oraz czy zdjecia nadrukowane na Produktach pochodza z jego Zlecenia.W przypadku wykrycia rozbieznosci powinien zostac sporzadzony protokól rozbiezanosci. Protokól ten powinien zostac podpisany przez Dostarczyciela i Klienta. Protokól powinien zostac sporzadzony co najmniej w 2 kopiach; dla Klienta i dla Wykonawcy.W przypadku, gdy zdjecia na Produktach nie pochodza ze Zlecenia Klienta powinien On odmówic przyjecia Produktów. Produkty takie powinny zostac zwrócone do Wykonawcy.W przypadku braku protokolu rozbieznosci reklamacje dotyczace ilosci i rodzaju dostarczonych Produktów nie beda uwzgledniane.Reklamacje dotyczace innych rzeczy niz wymienione wczesniej moga byc zglaszane najpózniej 14 dni od daty odebrania Produktów przez Klienta.W przypadku zastrzezen do wykonanych Produktów Klient powinien przeslac lub dostarczyc do Wykonawcy dokladny opis zastrzezen, reklamowane produkty oraz dowód sprzedazy lub potwierdzenie zlozenia zlecenia. Powinien tez skontaktowac sie z Wykonawca by sprawdzic czy Ten ma jeszcze zródlowe pliki ze zdjeciami ze Zlecenia Klienta. W razie ich braku powinien przeslac lub dostarczyc do Wykonawcy dodatkowo plyte CD lub DVD lub inny nosnik zawierajacy pliki ze zdjeciami uzytymi do realizacji reklamowanego Zlecenia.Reklamowane Produkty Klient przesyla do Wykonawcy na wlasny koszt.W przypadku uzasadnionych reklamacji Wykonawca postara sie dostarczyc Produkt pelnowartosciowy, a jesli nie bedzie to mozliwe, zwróci zaplacona kwote. Klient otrzyma równiez zwrot kosztów przesylki reklamowanych Produktów. Dalsze roszczenia sa wykluczone.W przypadku nieuwzglednionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient. W takim przypadku reklamowane Produkty zostana odeslane do Klienta na jego koszt.
Odpowiedzialnosc
Roszczenia odszkodowawcze ograniczaja sie jedynie do wypadku dopuszczenia sie przez Wykonawce naruszenia zasad niniejszego regulaminu przez razace niedbalstwo.Wysokosc odszkodowania nie moze jednak w zadnym wypadku przekroczyc kosztów zwiazanych z przeslaniem zamówienia.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialnosci za osprzet zwiazany z przeslaniem zamówienia, niezalezny od Wykonawcy.W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawce zrealizowanego zlecenia pod wskazany adres, Wykonawca zobowiazuje sie do powtórnej uslugi zastepczej na podstawie ponownie przeslanych danych przez Klienta.Innych odszkodowan nie udzielamy.Wykonawca zastrzega sobie mozliwosc czasowego wylaczenia serwisu w celu konserwowania sprzetu.W przypadku wystapienia opóznienia w wykonaniu uslugi, Klient moze odstapic od udzielonego Wykonawcy wczesniej zlecenia dopiero po uplywie ustalonego przez Klienta, a nie dotrzymanego przez Wykonawce terminu dodatkowego. Termin ten jednak nie moze byc krótszy od minimalnego terminu odpowiadajacego danej usludze. Wszelkie inne roszczenia zwiazane z opóznieniem realizacji zlecenia, a w szczególnosci roszczenia odszkodowawcze sa wykluczone. W przypadku watpliwosci Wykonawca zastrzega sobie prawo - poprzez kontakt z Klientem, do weryfikacji kazdorazowo zlozonego zlecenia - o ile uzna to za stosowne.Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstapienia od realizacji kolejnych zamówien zlozonych przez Klienta zwracajacego zamówienie bez podania przyczyn.
Odstapienie od umowy
Zamówienia z forma odbioru osobistego sa od razu po zlozeniu przekazywane do realizacji. Nie moga byc anulowane.Zamówienia oplacane z góry moga byc anulowane tylko do momentu zaplacenia za nie.Z uwagi na fakt, ze zlozone przez klienta zamówienie jest scisle zwiazane z jego osoba, po przyjeciu zamówienia do realizacji nie przysluguje mu prawo do odstapienia od umowy bez podania waznej przyczyny.W przypadku duzej wartosci zamówien, Laboratorium skontaktuje sie z zamawiajacym celem potwierdzenia zamówienia. Laboratorium przylozy wszelkich staran aby utrzymac jak najwyzsza jakosc odbitek i oferowanych uslug. Przeslanie prawidlowo wypelnionego zlecenia i przyjecie go przez laboratorium jest równoznaczne z zawarciem umowy jednorazowego zlecenia pomiedzy Zlecajacym a Laboratorium.
Przyjecie i wysylka zlecen
Warunkiem realizacji zlecenia jest prawidlowe rozliczenie poprzednich zlecen Uzytkownika, zakonczonych zaplata za wykonane uslugi. Uzytkownik otrzyma list elektroniczny e-mail wyslany na adres podany przez panstwa z potwierdzeniem przyjecia zlecenia a nastepnie ponownego e-maila z informacja wykonania zdjec.Za opóznienia w dostawie wynikajace z winy firm kurierskich, nie ponosimy odpowiedzialnosci.